Цей
модуль допоміг мені поміркувати про те, як можна ефективно
використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та
оцінювання процесу навчання учнів, а саме:
використання
певної інформаційно-комунікаційної технології повинно базуватися на її
сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних
цілей:
презентації
– для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків,
діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
публікації
– для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів,
підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий